emmiibus

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Ett tag sen..

Av Emelie - 17 januari 2011 19:19

Hej! Nu vare ett tag sen ja blogga, jag har liksom nt pallat haha ^^

Igår såg ja The tourist på bio med mamma, sjukt
bra film   
Jhonny Depp e lika snygg som vanligt också haha xD
En film som man inte blir besviken på vid första taget i alla fall.

Imorn blire matteprov o e sjukt taggad.....NOT! -.-
Kommer gå åt skogen hehe... ^^

Haha men bye nu, nu pallar ja nt skriva mer... xD <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 9 februari 2011 21:27

Sorry sorry att ja nt bloggat men det har varit lite problematiskt hehe   xDJa fick en trojan på datorn så vi var tvugna att formatera om allt, sen hare varit stressigt i skolan + att jag har varit mkt sjuk nu under senaste tiden men nu e man frisk! ...

Av Emelie - 9 januari 2011 17:49


Hmm idag e det sista dagen innan skolan börjar igen, det var ju trevligt haha xDNe, men det ska bli kul att träffa alla sina kamrater igen     Idag har ja städat rummet så det ryker om det typ haha.... sen har ja satt upp nya afficher så nu e mit...

Av Emelie - 6 januari 2011 13:03


Jag e super glad     Jag e så jäkla glad asså :)Det har inte ja varit på länge nu men nu e ja det hihi xDTack tack tack <33Ja måste bara blogga o säga detta :)Idag ska man på fest hos sin halvsyster Martina   Kramar och pussar från den glada Emeli...

Av Emelie - 5 januari 2011 20:50

Hmm nt bloggat på ett tag men vetefan va ja ska skriva   Haha men ikväll fåre bli Eclipse o typ ngn mer film, har fan inget o göra -.-Litet inlägg detta ehm...Just de! Imorn ska ja på fest   Min syster Martina ska ha födelsedagsfest, ska bli roligt a...

Av Emelie - 3 januari 2011 13:53


Hellu again... :)Äntligen har ja mobilt bredband så man kan sitta hos mormor och chatta Idag ska ja vara med Ewipevi och imorn ska ja nog också va med ngn hoppas jag <3E hos mormor till onsdag sen på torsdag ska man på fest :)Om 1 vecka börjar sko...

Presentation


E en tjej på 16 år som gillar att ha roligt. Jag trivs me folk som går att lite på & hatar sånna som tror att dem e något!
Vill ni veta mer så fråga gärna!

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards